Tråkigt väder

Hello!


Idag har ju kolckan ändrats, vaknade klockan 8. Sjukt tidigt med tanke på att de är lov.
Ialafall gårdagen spenderades i Kista Centrum på jakt efter en vinter jacka, och vet ni vad? Jag hitta en, Dock inte en snygg en, men en varm. Jag letade efter något tunnt fint , tjejigt o lalal men det blev en lång varm ful jacka. Fördelen med jackan är väll bara att den är varm.

Efter shoppingen blev det bio, Paranormal2 blev det, den sög enligt mig. Den var enbart läskig sista 20 min. lika värdelös som 1an dock en väldigt gullig bebis i filmen!


Nu ligger jag i sängen och känner mig jätte seg och deppig pga vädret. Men musiken håller mig happy :)


Får se om jag rullar ut eller stannar hemma idag!


Tack för mig och ha en bra dag :) pyss

Kommentarer
Postat av: Bahareh

Lovve yoou Merna!<3:D grym blogg

2010-11-01 @ 13:29:14
Postat av: sv

Bahare vem :O Tack Btw :)<3

2010-11-01 @ 20:26:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0