OMG JAG SKREV ETT INLÄGG

HEJ BLOGGEN!

Detta inlägg borde egentilgen handla om varför jag inte bloggat på typ 6 månader eller nått. Men jag orkar inte berätta varför, eller jag har bara inte orkat.

Men nu är jag tillbaka, så var glada för det:) jag är helt förvånad över att det fortfrande är några som läser min blogg helt underbart!


Dagen: Förjävligt trött var jag faktiskt imorse men de gick över då jag började skoldagen med psykologi och mycket skratt som vanligt. Har man en söt klass så har man :)


Har typ inget att berätta även fast ja borde..

Snart är det höstlov, de ska bli skönt att få sova ut och bara ta de lungt umgås med nära och kära! nu hörde jag att min syster kom hem hon har nämligen  vart och köpt fettosaker från affären så ni vet vad det betyder ..



jag hör av mig senare då PUUUUUUUSS


Kommentarer
Postat av: filip

JAAAA MERNA IS BACK ON TRACK! <3<3< :D:DD::DD:DD:

2010-10-29 @ 12:28:23
URL: http://filipu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0