Lördag , och höstlov

Godmorgon alla!


Tänkte berätta om vad jag gjorde igår kväll. Jag var faktiskt hemma hos en kompis och hade de trevligt med massa kompisar, det var ett tag sen men det var kul att få träffa alla:)
Idag är det lördag och även HÖSTLOV! Det skönaste med lov är väll att man oftast inte har plugg, om man inte ligger efter. Eller att ma kan få sova ut hur länge man vill, jätteskönt!

Eftersom vintern är här så är det passande att dra och köpa vinterjacka/skor som jag letat efter väldigt länge nu. Idag ska jag seriöst komma hem med antingen en jacka eller ett par skor .... eller typ en söt klänning .. ELLER NEJ

Nu ska ja upp och hoppa för att tvätta lite kläder och städa rummet. ha de så bra nu för det ska jag!


love



Frukost? mmm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0