Min Måndag

Hej gullungar!


Idag är det första dagen på lovet egentilgen, och allt känns as bra:). Jag mår as bra och kom precis hem från Täby bowling center där jag då bowlade med min familj haha. Typ för första gången men det var roligt.
Ja självklart vann jag? Vad troooooor ni :D!!


Har inte gjort så mycket mer än det idag, förutom städat. Imorgon ska jag nog ta en fika med Madde och får se vad dagen bjuder på :D


Letar även efter någon som kan göra en ny heder på min blogg, min senaste är ju förjävlig :) så den som vill är riktigt gullig! haha
nu ska jag leka att ja har något annat att göra även fast ja inte har de .. ( försöker bara avsluta mitt inlägg) haha! puss på er!





Random bild på mig och min Bästa väns barn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0