guess who's baaaaaaaaaack :D

Hallåååå "alla" ett jävligt bra tag sen , haha det var mernas kommentar som fick mig att börja blogga igen, men på senaste har de vart lite svårt att blogga o jag har bara skitit i det. Men nu ska vi glömma the past.

Just nu ligger jag hemma och är jävligt sjuk, kan varken andas eller svälja utan att det ska göra ont.
Men linnea fick mig på bättre tankar igår, var hos henne efter skolan vi tog de lungt sen gick drog vi och käkade. inge mer blev de
och idag ska jag möta upp Rana& farah , de var år&dar sen ja träffa dem. hoppas att ja pallar de nu (eftersom ja esjuk)

jag skriver lite senare ikväll :) pussar







Vet att jag lagt in bilden förut men de stämmer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0