Godmorgon

Godmorgon imorse vaknade jag utav värsta värkarna i både mag&rygg, inte mysigt alls. Men nu har jag tagit en Alvedon så det är lungt. Söndag idag känns rätt skönt att de är söndag första gången. Vi väntar lite gäster här hemma men senare så ska ja nog till biblioteket en snabbis, ta hand om lite plugg och sådär, annars händer inte så mycket idag, försöker mest bli frisk.
Juste igår på dagen runt 2-3 tiden körde jag bil :D det är eller va min största rädsla typ men ja klarade de fint , de var lite sakit men det gick bra :) så nu är de bara att börja :) ! är så stolt över mig själv.



Okej men min mamma har faktiskt damp jag har inte ätit ordentiligt på ett bra tag, illa så ja ska äta pankakor till frukost<3


Kommentarer
Postat av: Merna

Krya på dig darling!

Och välkommen tillbaka, haha

2010-04-05 @ 14:01:51
URL: http://mernis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0