visste ni att man alltid måste ha en rubrik

Hejsan,  Idag är de lörda ja vaknade utav att ja ville spy gick upp och gjorde de , sen har ja legat med magont hela morgonen, (lingonveckan)  de har gått över just nu men känner mig yr och pallar inget! en sån här dag är så meningslös -.-!
Jag har plugg , men jag vill ut , även fast ja inte kan! , men ja ska nog stanna hemma och plugga lite istället.

ska följa med pappa o handla snart , hur illa ja än mår måste ja med , inge handla utan merna!
ska kolla lite extra noga på när han kör bilen för snart är de min tur o börja :D

Iallafall, Senare ska vi få gäster, min faster och massa! så ser min lördag ut, ja hoppas att ni har de bra !

Kommentarer
Postat av: Merna

JAAA!!! Jag har vetat att man alltid måste ha en rubrik i tre månader nu. uppdatera förihelvete hahahaa!

2010-03-25 @ 19:02:17
URL: http://mernis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0