Måndag morgon

Godmorgon , klockan är just nu halv 3 ja brukar inte sova såhär länge alls .. men la mig rätt sent också så det förklarar.

Idag fyller min kära vän Teresa 18 år ! GRattis till dig gumman <3
Och igår fyllde min lillasyster manuella 9, så grattis till dig med skitunge ( hon kmr alltid vara 6 år i mina ögon)

Jag har världens ångest .. har inte pluggat ett piss de här lovet och nu har ja massor att göra.. vill bara gråta, jag gör alltid så, (gör allting i sista minut)
+ att det är slutet av lovet och man vill ju bara njuta , gå ut med vänner och så..
Iaf, på onsdag ska jag på dop , min kusin melissa ska döpas .. så de ska bli roligt :). + nån annan fest nån dag efter.
Och resten av lovet skaja spendera med vännerna :D
Fast jag börjar sakna några vänner från skolan faktiskt har inte träffat nån :( !

JUst nu ligger ja i min systers säng och lyssnar på musik, ja har blivit sjuk, ett stort minus :( !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0