jaha ett inlägg

Hejsan !
Godmorgon eller godnatt välj själv hahahaha
rolig jag är , visst är jag?
imrorse vaknade ja med värsta smilet , duschade fixa mig åt tom frukost innan ja gick! kom till skolan halv 1,

Skolan : roligt inte så mkt gjort kanske men endå roligt träffa vännerna , åt rätt mycket sprang till ica hela tiden känns de som. mycket dåliga saker åt ja haha :D men ja.

Hemma : kom hem hade gäster mina kusiner var här , Mathias och lilla Melissa fett söta! Efter de åt ja lite från min godispåse som vanligt och nu lyssnar ja på musik jag pumpar med :

Whitney Houston I Wanna Dance With Somebody

haha skön stämmning hemma också bara ja o syrrorna hemma !

juste glömde berätta att min helg va grym va med massa vänner o badade.
och sen vet ja inte om ja har berättat att ja ska börja övningsköra snart , har gått ngn kurs snart ska ja få börja köra med pappa, de blir förmodligen slutet av feb eller början på mars ! FEtt glad men endå inte ja hatar sånt är en liten Fegis när de gäller sånt :D


Jag hatar barn men dem är så hilma goa att pussa på ! , mathias som va hos oss idag ,


Vill ha sommar !


haha skara för många år sedan !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0