:(

Hejsan, vilken äcklig tisdag vaknade upp utav att de va IS kallt i mitt rum , men inte konstigt mitt fönster va öppet ? hur skum är inte det ? jag hade inte ens öppnat de när ja skulle lägga mig. Inte nog med det , manuella hade med sig hela områdets småungar in i huset o dem höll på me ngt så ja gick upp för att skrika på dem, men dem fortsatte!
Iaf inte nog med det jag har blvit ännu mer sjuk, rinner tårar från ögonen hela tiden , ja nyser hela tiden, riktigt jobbigt.
Hoppas att ja blir frisk snart orkar inte..
Tror faktiskt att ja ska sitta hemma idag igen , för Imorgon ska ja på dop .. vill må bra då :D och resten av lovet! (de lilla som finns kvar )

Just nu sitter ja o ba lyssnar på alicia keys - try sleeping with a broken heart . den är grym :)


haha Random bilder på mig hittar man bara här :D Den här bilden är väldigt gammal ! men visst e ja söt , inte så mkt smink o så .. första dagarna i jensen :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad heter din systers blogg? du är jätte söt förresten? :)

2010-01-06 @ 21:54:17
Postat av: merna

SV :_www.onlines.blogg.se , tack så mycket :)

2010-01-07 @ 00:07:15
Postat av: hemlig beundrare, fk

du e för söt :)

2010-01-14 @ 22:44:48
Postat av: merna

haha "hemlig beundrare "

2010-01-15 @ 19:46:08
Postat av: hemliga beundraren

ibland du vet man vill hålla sig hemlig ;)

men ärligt har inte ett sätt nån sötare än dig

2010-01-18 @ 19:09:08
Postat av: Anonym

vilken skola går du i ?

2010-08-24 @ 20:21:58
Postat av: Cassandra ( German )



Your blog is beautifully especially the images

Merna you're beautiful I LOVE YOU

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

2011-01-04 @ 13:44:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0