11/1

Hejsan !
det är måndag morgon klockan är 09.19 ! ja började kl 8 men ja försov mig .. haha ja har chillat sönder den här morgonen alltså.. precis när ja skulle klä på mig fick ja ett sms av parand ,
Parand: Merna vart är du ?
Merna : chilla ja vakna precis kommer..
Parand : nej kom inte efter den här lektionen börjar vi 12.30.

Kan det blir bättre eller =)? .. men ifs så kunde ja sovit längre men just nu sitter iaf här vid datorn och lyssnar på musik och tar de lungt bara .. min buss går 10.40 så har tid över :D bloggar mer när ja kommer hem .. hadebra

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du berätta om jensen södra? :)

får man mycket läxor?

är det höga krav på idrott och andra lektioner

är det bara svenskar där eller blandat?

berätta mer om jensen..

2010-01-11 @ 20:25:59
Postat av: merna

sv : Jag vet inte mkt om södra ja går i VÄSTRA..

men iaf läxorna i jensen är inte överdriver många men klart de läxor de är de i alla skolor. det är absolut inte höga krav i idrott , barnlek!

och i min skola finns de mycket invandrare vilket ja älskar!

Skolan är bra faktiskt ja ångrar mig inte ! :)

2010-01-12 @ 15:56:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0