Omg Fredag snart

Vet ni hur jävla trött jag är , har gått runt flera timmar med särbarnen natta , issa angelica och hennes sär kompis nån kille va de han va trevlig  :) 
Vi var i älvsjö, gymnasiemässan , asså dem ska välja om ..
Ja kom hem runt halv 7 helt död .. blöt de regnade som fan här i täby. sen när ja kom hem tog ja en dusch och sov nån timma sen åkte ja mamma o min bror o handla .. de brukar ba jag o pappa som åker alltid :D men han e inte i sverige just nu så.. de fick bli dem. ( det är riktigt skönt när han e borta ) :)
Men imorgon vet ja inte om ja pallar gå till skolan har nationellt prov i Engelska så de ska ja göra iaf.

Min älskling rana fyllde år för nån vecka sen så vi ska fira henne i helgen :D fest
sen vet ja faktiskt inte va ja ska göra mer denna helg


Men nu tror ja inte ja kan hålla mig vaken längre .


Ja undrar va fan ja o andrea skrattar åt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0