Min måndag

Äntilgen hemma imorse vaknade jag faktisakt kl 05.30 , sjukt va ? men de va mitt val att gå i skola inne i stan iaf jag är rätt trött, ligger i sängen med datan och lyssnar på taylor swift - you belong with me <3
Har inte någon läxa direkt så det blir väll att slappa idag.
åh imorse när ja vaknade spöregnade de , sen blev det fint väder..
höst känsalan är de värsta jag vet hatar höst för att då ere bara massa fula kläder man kan ha och sen kommer stövlarna i vinter åååååå nej , och sen kommer ju såklart alla små fjortisar som sprinnger runt med fjäll jackor med 5 storlekar förstora hahahah fyfan ..

Aja skolan gick iaf bra idag .. och i veckan ska ja vara med mina vänner så mycket som det bara går , ska träffa teresa i veckan också har inte träffat henne på ett bra dag måste sncka om allt fan :)
aja imorgon är det Tisdag ja börjar 8 och slutar halv 1 ,
nu ska ja fortsätta ha tråkigt.. ni får ha de så bra vi hörs imr , pussar



Kommentarer
Postat av: z

gullungar!

2009-10-02 @ 14:23:34
URL: http://zibalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0