ett inlägg :O

HEEEEEJ ALLA :d
IDAG ÄR DE MÅÅÅÅNDAAG ! underbar dag eller hur hahha nej men ja har fan endå haft kul idag,
juste måste berätta att i helgen var jag på bröllop min kusin som gifte sig jag hade sjukt kul , träffa min vänner där också solin och sandra fett söta dom var , hahah och ja sjöng också på bröllopet fett oseriöst men iaf..
idah i skolan så va amir där , (gaybloggen) han väntade på alexandra (kissi) så jag passade på att ta kort med honom han e ju så söt :D !

jag har faktikst ingen lust att plugga är typ redan skoltrött vilket jag inte borde vara , men iaf i veckan ska ja träffa vänner och bara umgås imrgon är de tisdag slutar 5 imr .. ångeeeeeeest!
haha men nu börjar de bli sent faktiskt ska dra och duscha ha de bra alla så hörs vi imr , har ju inte bloggat på ett tag så om ni har nått att fråga så gör de :D


asså bilden på mig e ful men måste bara lägga upp ! amir e så söt

jag och mickis på donken ett litet tag sen:)

ätit de här varje dag , ååååångest


Pedagogisk promenad med klassen


Merna <3 kina buffe



jag, jessica och amanda fikade , vi igck i samma klass 8an o 9an


med klassen

haha johanna amir o jag (fett ful)


syster på bröloopet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0