Mernas helg :

Godmorgon alla , Idag är det söndag den 11 oktober men även mina föreldrars bröllopsdag.
Men den här helgen har ja faktiskt haft det helt okej , i fredgas var ja inte på humör för att gå ut så det blev en hemma kväll och kolla på idol <3 ! I lördags så mötte jag upp massa kompisar ifrån skolan för att Vi skulle grilla ute , hahajag vet det låter kallt typ mitt i oktober grila , men vi hade filtar också. Det var rätt mysigt , senare på kvällen drog vi alla hem till en kompis som bodde i närheten. Vi chillade där ett tag det drog ja hem , kom hem runt hav 12 tiden , satte mig lite vid datorn och sedan somnade jag ,

Imorse när ja vaknade så tog jag en ducsh och åt typ bullar till frukos ?
men sen kom ja på att ja har plugg :O jag har ett hemprov i geografi som ja totalt hade glömt bort asså jag är verkligen slarvig skjuter alltid upp saker till sista inlämningsdagen :/ aja ... hoppas att det går bra sen har jag en hel del Italienska glosor.

Senare ska ja ut me familjen , men nu måste ja sitta lite vid datan haha :D ha de så bra alla vi hörs :D <3

love






:D




hahaha en mindre fin bild ..

Atrin , hej asså ja brukar inte se ut såhär ja är modell egentilgen

Kommentarer
Postat av: Anonym

var grillade ni ?

2009-10-11 @ 12:11:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0