MÅR INTE BRA!

Hej alla , igår var de freda nu är det höslov . igår var ja i skolan hade faktiskt riktigt roligt iskolan haha förutom första lektionen då vi var på fight club och ja skojar inte ville ringa ambulansen imorse den träningsvärken som ja har just nu måste vara farlig på något sätt för den har iaf fått mig att satnna hemma på en lörda och sitta i mitt rum sen 12 på dan och nu är kl 20.07 halå helt seriöst . har bara gnällt ocg gråtit ätit massa frukt och pumpar musik fyfan de känns som att sitta fängslad ja kan inte tror på mig har också feber och kan  inte svälja :( inget hjälper ? förutom musik :( <3
Iaf igår var jag i Bergshamra efter skolan hemma hos en kompis med massa andra kompisar det var chill faktiskt :)
skulle på kryssning men tyävrr så fick inte min pappa ta ledigt och ingen ville typ gå utan honom.

Förhoppningsvis blir ja frisk till tisdag eller ngt :( ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH ASÅ NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ !

AJA NI FÅR HA DE SÅ BRA :( !



ni ser ju hur glad ja ser ut ? sådäääääär mår ja alltid :(





hahahhahaha den första söta damen är jag som vanligt .

den fula saken är jag idaaaaaaaaaag ! så mår ja :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0