Höstlov suger just nu

haha kom på att ja borde ha pris för världens tråkigaste blogg , haha asså en gång i veckan typ ? om en de?.. så skriver ja och de ända ja berättar är vad jag gjort o lalalal eller vad som väntar i veckan haha lovar ska komma på nått nytt :D !

kortfattat om vad jag gjort idag : har inte sovit ettskit inatt vi hade gäster och dem satt uppe och ungerfär alla i huset utom jag var väll fulla ! riktigt jobbigt var de att höra alla skratta när man ska sova men runt kl 3 då hade ja gråtit klart , (hade riktigt jävla ont , och att gråta gör faktiskt saken bättre då) haha iaf ja har besökt läkare och ja har inte grisinfluensan, nu har ja typ suttit hemma halva lovet men klarar inte av det lägre , i veckan väntar

2 Fester
ute kväll med folk från skolan !
bio
ut med tjejerna
shoppa
vara frisk och må bäääääääst ! :D


just nu sitter jag o lyssnar på justin bieber , otroligt charmig snorunge !

på tal om charmiga killar haha jag har nog en lista som aldrig slutar alltså på kändisar men ska avslöja en liten saksom dem flesta som känner mig vet om.




haha han är mer än charmig alltså riktig drömkille haha , (en rolig sak bara)


ska lyssna vidare påmusiken nu ni får ha de bäst vi ses :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

var ska du på fest :D berätta de

2009-10-27 @ 19:17:08
Postat av: Anonym

1 - i täby

2- i hallunda

2009-10-27 @ 19:37:49
Postat av: Anonym

vad är det för fest:D?

2009-10-28 @ 14:07:31
Postat av: Merna , katten

En kompis fyller år och en asyrfest på typ 1000 pers vem e du .)?

2009-10-28 @ 23:29:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0