Grattis shide <3

Hej , haha ja är fortfarande lite sjuk, men börjar bli bättre som sagt , igår kväll var jag ute med mina vänner från skolan de va rätt trevligt förutom att 2 st gick och åt på donken istället för att äta med oss , RIKTIG Mat. haha men efter det drog några hem men ja ville inte hem :( så vi drog till cafe 60 och satt där nån timma det var faktiskt mysigt. :) Idag ska ja träffa min älskling Natta , och rana tror ja :D <3 saknat dem sjukt mkt . vi ska fika och köpa present till älskade shide som fyller år :D haha imorgon ska vi fira henne :D- och ja nu börjar tiden ticka måste börja fixa mig välja kläder och allt , för att ja ska vara inne vid täby centrum kl 3 så åker vi tsm till stan :D




juste glömde tilläga att efter cafe 60 igår , fick jag ett sms av jessica hon ville träffas , det va perfekt hoppade av bussen och så kom hon dit vi tog en promenad (båda hade klackskor -.-) haha men efter det drog vi hem till mig snackde och kolla på tv :).

Jessica vännen :)









jag för ett år sen -.- brist på bilder typ

Kommentarer
Postat av: shide :D

ÄLSKAR DIG VÄRLDENS UNDERBARASTE MERRRIIIII <3

2009-10-29 @ 13:52:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0