27 / 10

Godmorgon , har sovit helt okej vaknade av att jag inte kunde andas helt täpt i näsan men vi ni vad :O ja mår mycket bättre ja sjöng imorse haha lät helt förjävlig. Men iaf snart kommer gästerna ja tog nyss en dusch ja ska bara platta håret , och ni måste ba veta att jag faktiskt inte sminkat mig på 5  dar känner mig stolt :)?


har typ inget att blogga om så de får bli en lista


Gjorde du något i år som du aldrig har gjort förut? Jajemensan, jag åkte till irak :)

Höll du några av dina nyårslöften? Nej, verkligen inte hahahahahaha

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? haha nej

Dog någon som stod dig nära? nej som tur .

Vilka länder besökte du? Endast irak i år

Vilket datum från året kommer du alltid att minnas? 24/7 min födelsedag inte just för att de va kul utan för att de va mycket som hände och man kommer typ alltid ihåg va man gjorde.

Roas av: vänner

Oroas av: jag vet faktiskt inte :) , skolan ?

Tror på: mig sj

3 bra egenskaper: Glad , energifull , bäst

3 sämre egenskaper: lättirriterad, :)

Skulle vilja: bli skådis

Skulle aldrig: rör en orm ?

Dold talang: grym på städa ;)

Lyssnar på: RNB <3

Ser på: desperata hemmafruar , the hills , allt me mtv typ :)

Favoritord: äckel hahaha fråga min syster ;)

Hatord: dock ! :S

Tänder på: charm

Tänder inte på: hm bra fråga ..

Favoritljud: Regn som faller

Hatljud: när någon håller på med frigolit eller knäcker fingrar !

Favoritsvärdord: öh ?

Hatsvärord: jag vet inte :)

Drömjobb: Skådis ju , eller en ny oprah !







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0