Okt. 20, 2009

Hej :D
Idag är det tisdag 20/10 ,
Men ja ska första berätta om min helg , i fredas skulle jag på midda men jag hann tyävrr inte med det så ja stannade hemma men  i lördags hade ja panik visste inte va ja skulle göra gick ut och träffade jessica min bor rätt nära mig att först va vi hos henne sen skulle vi ta en promenad , och de här va lite senare på kvällen , hahhaa asså har typ aldrig vart så rädd som den kvällen vi skrämmde upp varandra så jävla mycket mendet blev för kallt så vi rullade hem till mig, vi satt o kolla på massa saker i datan.. senare gick hon hem.

I Måndas , började ja skolan halv 1 det var rätt rolig skoldag faktiskt haha riktigt roliga människor de går i jensen asså.. men iaf idag är det tisdag ju o ja stannade hemma idag hjälpte mamma med massa saker som hon behövde hjälp med , plus att några släktingar är hemma hos oss just nu deras första gång dem är i detta svenne land. dom tycket faktiskt om det tittils , ja mamma pappa och dem åkte till täby centrum och shoppade lite saker efter det fick dem pröva sveriges kebab hahaha , de tyckte dom va riktigt gott :)

själv åt ja en fet jävla kebabrulle som ja vill spy upp fortfarande asså ja åt den runt kl 2 och klockan är 6 nu ja är fortfarande mätt helt sjukt ? eller hur ?

och när vi kom hem hade min bror bokat en kryssning , vi blir 20 personer det ska ba grymt kul :) (lörda)

Det var allt för mig ;)
NEJ VÄnta I SÖNDAS :d va ja ju på assyriska matchen så klart vann vi :D assyriska <3<3<3 matchen var i sötertälje , var där med mina kusiner och med mina syskon riktigt trevligt och kallt var det :D
lovar ni ska få se bilder orkar inte leta efter mobilsladden nu :D sååååååå lat






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0