"vi saknar merna "

Merna häääääääär :D saknat mig har ni säkert .. haha men asså den här veckan ja inte bloggat haft så sjukt roligt.
Har firat min kompis buuuuuullen (serdjana) hon fyllde 18 :d STORT JÄVLA GRATTIS TILL DIG STORASYSTER !
haha vi hade riktigt roligt .. asså kvällen började me midda sen kom alla andra .. vi hade ett tema på att man skulle klä ut sig till nått på sin första bokstav i namnet och eftersom ja heter merna , va ja MISS SVERIGE ;) HAHA
aja efter de där festen åkte ja o min syster o slagga hos febban :D de va kul ..
haha ja deckade på en gång när vi kom hem runt 1 och dem va uppe till 6 , ja vaknade upp kl 4 för ja skulle kolla på film med dem , haha så kommer ja in i vardagsrumet me min mobil i handen och ja va helt borta o dom kollar på en bög film typ ja ba ja tror inte den e så bra så ja går o sover .. haha och innan de lovade vi att ingen skulle sova ..

men iaf ja har också varti södertälje för de mesta av helgen .. ja va hemma hos min älskade faster.. riktigt roligt hade vi vi va och festade loss :D dagen efter gick ja o hon o shoppa och åt uteo så sen åkte ja hem. va helt död efter de här helgen lovar ..

Men nu är de ny vecka (måndag) bara fortsätta att ha de grymt .. hoppas att ni också har de <3


JA FICK VIN ÖVER MIG :( . rosa tjejen spillde de på mig( annars är bilden riktigt ful på mig)



jag på lektionen .. alltid kakor bullar & godis <3


ALLTID VARA GULLIGA MOT VARANDRA :D haha så ser lektionera ut varje dag lovar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0