Radera den här dagen

Hejsan alla cp barn :D
Är bara inte den här dagen hemsk typ .. alltså vaknade 05.30 lockade håret till skolan idag faktiskt .. men sen kom ja lite sent hade matte o hela skoldagen gick bra ja ba riktigt flummig , speciellt sista lektionen italienska. Me iaf sen efter de skulle ja möta en kompis .. och sen ringde mamma och hon hade panik , hon skulle komma hem sent så ja skulle tydligen fixa mat och allt till alla .. så de gjorde jag , hn blev riktigt glad ja fick en 7a Av 10 :D


Men jag har iaf matteprov imrgon och ja kan inte ett skit , ja har en inlämning på nått i samhälle på fredag ja kan inte ett skit . ja har HLR på freda och ja kan inte ett skit , vill döda mig själv ja e så jävla lat måste ändra på det men vet inte hur :( ! hjälp mig nån vill bara radera den här dagen ..
Sen är allt annat bara bajs !


Imorgon ska ja träffa min Natti , de ser ja fram emot .. :)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0