MIN ÄLSKADE HELG

Tjenaaaaaaa  :D'
Ni kommer aldrig tro det men ja vaknade 2 idag :O sent visst hahah men ja la mig halv 6 det förklarar en del , det förklarar att ja var på världens bästa fest i hallunda :) fy fan va roligt haha fick mycket att skratta åt och mycket dans blev det  också. Men fler fester kommer , längtar . Tog bilder men inte med min kamera så ja får väll vänta tills ja får dem så lägger ja upp dem , Idag va ja snabbt och handlade lite småskaker , annars har ja legat i min säng hela dan typ lyssnat på musik haft så jävla skönt !

och läst mitt stjärntecken så sjukt hur det kan stämma in ibland eller hur ? .
NU skaja fortsätta ta de lungt går väl ner och kollar på TV eler ngt. ni får ha de så bra så hörs vi alla :D




min kära data har gått sönder igen eller asså om man rör på laddaren stängs den av helt, och ja köpte ny laddare för mindre än 30 dagar sen , åh hatar det här , me den här gången var de min bror som tog sönder den , !
så fatta jobbigt ja får inte bära den eller typ ens röra den :S ?





Kommentarer
Postat av: Sanna

sv:tack! köpte den på mq :)

2009-11-01 @ 19:54:18
URL: http://sannafogelberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0