Mernas äckel cp dag

Jävla äckliga deppiga dag va fan är de här för jävla skit väder ååååh blir så arg !
jag är trött , vakna nyss .. klockan är 9 just nu och ja pallar inte med nått ! ja har plugg och pallar inte de heller .
Idag va skoldagen bajs och de va allt annant sen efter skolan åkte ja till min lillasysters skola för hon skulle vaccinera sig och hon vile att ja skulle med , det här va hennes 3dje gång men tror ni hon gjorde det eller ? NEEEJ hon börja gråta och skrika och vi fick hålla i henne men hon vägra , hon la sig typ på golvet och lekte död ? alltså ja fick panik hahaha !
imr är det min tur , och tro mig ja kommer bete mig precis som henne ja har FOBI för sprutor .. :(


HAHA min syster som inte ville ta sprutan, haha kolla hennes arm hon blev biten av nått djur i irak



jag i irak .. nästan inge smink .. men ja vill tillbax dit :(






utekväll i irak hahahahhaha , kolla va fult mitt hår e här









HAR INGA BILDER :( SÅ DE FÅR BLI GAMLA

Kommentarer
Postat av: Anonym

Miss u!:/

2009-11-26 @ 12:15:37
URL: http://ranadagals.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0