Mernaaaa

Hej haha vet ni asså ja bloggade faktiskt igår men ja glömde att spara mitt inlägg så de kom aldrig upp blev så sur orkade inte skriva om ja e lat.! Men asså igår kolllade ja ba på tv och smsa de va riktigt skönt , skoldaen rullade på som vanligt och de gjorde den idag också .. började halv 1 till 4 men vi fick dra hem halv 4 skit skönt ? men riktigt kallt ute och ja kan inte säga att ja hade på mig mycket kläder asså. haha iaf nu så sitter ja här o lyssnar på min musik :D och bloggar .. tyvärr kan ja inte visa så många bilder från lovet för att dem är sjukt fula !men några får de bli.. alltså dem är verkligen inte fina men ni får leva me de ja gör ju de :)










asså jag tycker det är så himla obehagligt att se mig sj sädår med luggen borta asså ja har darit bak den ja vet inte varför :S de blev så och sen ser de ut som att ja ska spy o min mamma ba ler:s tycker ni att vi e lika förresten?





visst är de töntigt att ja tar bort mitt ansikte ?






hahaha ser ni ja där i bakrunden , ja min kompis råkade visst spilla vin över HELA mig :S men fick bort de från klänningen (jag med vit där bak) (födelsedagsbarnet i blått)



haha lovar de här va inte ens hälften , love <3









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0