MENNA :)

Merna här :D .. hej på er !
Imorse ville ja dö när ja skulle vakna , helt seriöst känndes som att ja precis gått och lagt mig men ja klarade mig kom i tid til mitt matte prov .. de gick däremot åt helvette :( men jaja .. Resten av dagen gick bra .. lika myckmet skratt som vanligt.. Efter skoldagen träffa ja mina favoriter .. Natta och Rana vi åt lite och va i centrum och kolla på lite saker efter de åkte vi hem ..
När ja kom hem dunka ja musik och sen städade ja hela mitt rum , så nu är det skit fint :) mamma blev glad ..
Gjorde faktiskt precis klart en sam läxa som ja hade panik me .. men klara det .
Imorgon är det onsdag och ja har en otroligt skön skoldag som tur .. 9-halv 1.


Allt för mig idag , vi hörs <3 pussar

COOL bild va ? jag för skit länge sen ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0