Melad här!

Hejsan, merna bad mig skriva ett inlägg åt henne eftesom att hon så jäkla ont efter svininfluenssprutan som ni vet. Och tro mig skriva ett inlägg är det minsta vi har fått göra åt henne.

Just nu sitter hon och gör sig i ordning. Väljer kläder sminkar sig och sånt. Sen ska jag locka hennes hår för hon kan inte platta det. Iallafall , ikväll ska hon träffa Febbo (vår kusin) , de ska in till stan för att hitta på något kul. Kanske gå på bio eller nått. Hon är inte ens i ett bra tillstånd för att gå ut, hon gör det ändå!

Kommer ni ihåg att Merna sa att hon skulle gå upp i vikt, jo efter den där sprutan så har hon legat i flera timmar bara spytt och inte ätit på 24 h. Där rök hennes mål för man ser hennes skelett sticka ut ur huden. Men idag har hon faktiskt ätit mat. Även om det var ganska lite så förtjänar hon ett pluss i kanten. Haha och det roliga är att vi har flera kilo godis hemma och det är det bästa hon vet, men hon har ju ingen apitit till att äta det. Ja, det var allt för mig. Visst är det en stor skillnad på hur vi skriver? Jaja, hejdå <3

Som sagt, merna väger lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0