lista :d

åh hitta en liten frågelista från min vän vicys blogg:D

1. Tre ord varför du sist spydde? Kommer inte ihåg haha
2. Vad gjorde du 08:00 imorse?:  jag sov faktiskt
3.Vad gjorde du för 30min sen? typ vaknade :)
4. Vad hände dig 1995? haha ja kan tyävrr inte komma ihåg de :)
5. Vem fick dig att skratta senast? haha nån :)
6. Vilken färg är din borste? Röd/vit :)
7. Vad köpte du sist? leggins igår
8. Vilken färg har du på din tröja? rosa :D
9. Var förvarar du dina pengar? gör fan aldrig de , slösar de mesta
10. Hur var vädret igår? Regnigt och deprimerande
11. Vad ser du framemot? jul och nyår :D
12. Snarkar du? Nej :)
13. Vad är 15? haha en rolig ålder
14. Vilken skostorlek har du? 36 om inte mindre :)
15. Vill du klippa dig? ja men vet inte hur så neej :/
16. Är du över 25? hahaha nej skulle inte sitta och blogga då
17. Pratar du mycket? Beror på med vilka/vem ja är med :D annars AAAAAAAA :)
18. Kollar du på O.C? Kollade förut
19. Har ditt namn ett "x" i det? Nope
20. Känner du ngn som heter Steve? Nope
21. Hittar du på egna ord? hahaha jaa fan :D
22. Är du en typisk svartsjuk person? faktiskt intee
23. Vad har du för mobil? Sony Ericsson iaf
24. Vem ringde dig senast? Natta
25. Biter du på naglarna? verkligen inte .
26. Har du lockigt hår? jaa lite :(
27. Vilken konsert ska du på härnäst? Ingen planerad iallafall.
28. Vem är den sämsta personen i ditt liv just nu? Privat
29. Hur många gånger har du svurit idag? haha 10 , min mamma och syster väckte mig
30. Vilket ord säger du ofta? störd säger ja rätt ofta :D
31. Ska du till skolan/jobbet imorgon? Ja :/
32. Vem sa du ''jag älskar dig'' till sist? haha de vill ni veta
33. Vad borde du göra nu? städa mitt rum
34. Har du något smeknamn? meri , mimi , meyou, merni :D
35. Sover du mycket? nej faktiskt inte , tycker om de men endå inte får panik nä folk vaknar så sent
36. Vilken är den bästa filmen du sett under loppet av 2 veckor? ja vet inte :)
37. När var du sist ute? haha igår kväll
38. Har du gråtit idag? Nej
39. Är du en glad person? Ja är en jäääävligt glad person
40. Har du roligt nu? haha liteee :D
41. Vad äter du helst? galen i skräpmat och min egen mat..
42. Vem var du med sist? alla vänner
43. Pratar du i sömnen? om ja gör .. fråga mina syskon om va ja nån gång i tiden gjort
44. Vem kramade du sist? mikaela :D
46. Tycker du om någon just nu? Jag vet inte, och nu kan jag verkligen säga jag vet inte.
47. Vill du flytta? haha har ba bott här nått år så nej
48. Hur ofta borstar du tänderna? Varje dag
49. Är du egoist? näääääää 
50. Gillar du att bada? aa sena sommarkvällar då alla ba hoppar i men inte annars
51. Skrattar du åt allt? lovar er åt allt ..
52. Vem får dig alltid att skratta? Alla mina vänner, och mina dumma tankar
53. Gråter du när du tittar på filmer? Det händer.
54. När grät du senast? - Förrigår tror ja

Har du kysst någon de senaste veckorna?
När går gränsen vid otrohet? När det känns fel.
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? har de bäst såhär
Vad stod det i ditt senaste mottagna SMS? " godmorgon va gör du <3
Har du på dig någon parfym eller doft just nu? beckham parfym
Brukar du skratta för dig själv? Hahah faktiskt
Vad var det senaste du stoppade i munnen? venne drack jos :)
Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? ja brukare rita massa när ja pratar i tel
Tycker du om att mysa? aaaaaa :D
Föredrar du killar eller tjejer? , hahahahah tjejeeeeeer ..
Vem är överst listan över missade samtal? mamma
Vad är dagens planer? klippa hår på en kompis :D ta de lungt

Kommentarer
Postat av: Bavve amin

Tack så mycket! :D , såg längre ner i bloggen att du äter Tom & Jerry kex, hähä thaats goodie goodie.

2009-11-22 @ 18:17:01
URL: http://baveamin.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahaha jaa :D vi har nått gemmensamt :)

2009-11-22 @ 18:41:33
Postat av: Merna

Vem är överst listan över missade samtal? mamma



hahahaha, klockrent!!

2009-12-23 @ 01:24:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0