Jävla svininfluensa !

Heej, i torsdags var jag i skolan och sklle vaccinera mig! Jag skojaar inte om att ja va nervös ! Ja gick in i DRAMA salen för de va där vi skulle ta den ? dramatiskt va ?.  ja tog sprutan och de gjorde riktigt ont ville na gråta men va tungen och alla stod o vänta på mig typ för ja våga inte men ja gjorde de till slut när ja kom hem va ja riktigt trött och decka på en gång !
När ja somnade igen lite senare på kvällen väcktes ja ungefär vid 2 tiden för att ja mådde riktigt illa och var tvungen att spy så ja går fort med händerna mot munnen till toan och spydde sönder helt enkelt , sen efter de tänkte ja " fan va skönt" nu har ja spytt kan gå och lägga mig haha efter 5 min gick ja och spydde igen och tror ni inte att ja höll på så till 6 på morgonen eller ? riktigt äcklig natt :( !
och ja la mig runt 6 vaknade vid 10 av att jackie ringde mig för att kolla hur de va o så .. ja kan knappt röra min arm ja är riktigt svag i hela kroppen och ja blir yr när ja ställer mig upp.. hoppas att de blir bättre me mig ... men så ni vet kommer ja vara lite trög med bloggnadet.. det var nog allt för mig .. imr är de lörda kväll och ja ska faktiskt försöka rulla ut .. ska göra ngt lungt ska faktiskt på bio ..

Ha det så bra alla puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0