Måndag

Hejsan alla läsare haha måste börja med att ja faktiskt hade besökarrekord igår , min syster hade vart inne och kollat så sprang hon och sa det till mig :). Den här veckan är det ju sen skolvecka för mig , vilket innebär för er som inte visste att ja går från 12.30 till 17.00 , vilket faktiskt är riktigt skönt tycker jag.
Skoldagen gick perfekt , mycket skratt åt sista lektionen, rättare sagt för mkt skratt klarade inte avatt vara i klassrummet, haha men iaf ja kom hem riktigt trött med en godispåse i handen såklart. åt upp se gick in i duschen , nu sitter ja här o vet inte va ja ska göra typ . imorgon ska ja möta upp cardo kl 11 i mörby sen ska vi vidare till stan för att äta kebab haha efter de ska vi till skolan som vanligt.

Kommentarer
Postat av: Mona

du har jätte fin blogg, har precis hittat hit!:D

skulle du kunna berätta lite om dig själv i nån inlägg?:P ex, ålder, skola, killar, familj o lite så :)

du är jätte vacker :)

kram!

2009-11-03 @ 19:23:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0