MENNAS DAG :)

Hello alla ,
Nationella var  skit svårt idag tycker iaf jag , men jag gjorde också ett annat prov i engelska och de gick bra, fick också VG i engelska på Nationella fick ja reda på , iaf den Muntliga delen :D Aja ska inte sitta här och snacka om mina SKILLS
haha kom nyss hem dagen har jag tillbringat med linnea för de mesta och massa andra :)
jag bakade precis bullar , lyckades även få igång brandvarnaren för att mina bullar BRÄNDES ! ...
haha snart börjar Desperata hemmafruar på tv :) längtar :D <3



Jag har faktiskt målat den här i skolan :)

Kommentarer
Postat av: Evelina

vad duktig du är :D

2009-05-14 @ 22:55:03
URL: http://lillie.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack tack, egentilgen är jag inte det ! :)

2009-05-19 @ 19:43:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0