Tandläkardag

Vaknade 8 imorse satt o kollade på vakna med the voice en stund sen kom natta hit på morgonen för hon skulle med mig till tandläkaren , allt gick bra där men de var läskigt som vanligt och många nålar i munnen blev de , aaaaj !
haha aja efter tandläkaren drog vi hem till natta för att äta , sen så blev vi trötta och la oss ner en stund då min mamma ringer och säger att min lärare ringt och sagt att jag inte vart i skolan , de är väll att överdriva :S ?

Aja nu är jag hemma och kom nyss ut ifrn duschen , min bror fick springa iväg och köpa godis åt mej blev sjukt sugen (inte konstigt att jag har dåliga tänder) så jag sitter och väntar på de , ska slå på tvn och bara ta det lungt ,  ..


Dagens humör : SÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄMST !

Lejonet 23/7-23/8

Under måndagen vill du vara i farten, gärna sporta eller vara fysiskt aktiv på andra sätt. Rolig dag.

 

fan va inte sant .. man tror bara på horoskop när de står något bra haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0