Mernas helg

nämen hejsan alla :D
jag är helt sliten efter den här helgen faktsikt .. det har vart grymt skönt och roligt iaf . Kan börja med att berätta att jag har vart en hel del med mina vänner men även min släkt också idag (söndag) var jag på min kusins konfirmation idag , i spånga och de va rätt så kul , fick träffa massa släktingar och så.

Och sen ska jag berätta att jag fortfarande inte hittat min balklänning jag börjar få panik de är inte mycket kvar och jag har letat runt i helaaaaaa stan , hela vällingby centrum hela kista centrum , hela täby .. vet fan inte va jag ska göra snart går jag inte -.- !  sista hopp är väll solna  centrum hört att de finns där :)

Aja sen i lördags vart de helt kaos kan ej skriva om de tyvärr ..
och imr är det skola och de känns hemskt , asså de är ju bara några dagar kvar kan inte fatta de.. måste hålla ut dom här sista dagarna iaf ..

BIDER KOMMER SNART !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0