Igår :)

Hejsan alla , torsdag idag och jag är jävligt trött , igår så var jag ju i skolan några lektioner bara, vi hade en vikarie som var 80 år .. hon var hur cool som helst fan hon stog upp hela lektionen som var 80 min och bara snackade om sitt liv haha det var däremot lite jobbigt att lyssna på hon snckae om massa krig och sånt . Aja efter skolan så var jag med natta linnea och alla .. men senare på kvällen var jag med Linnea vi åkte till Bällsta berg för att vara med massa andra .. jag och linnea hade iaf roligt den dagen :D

Idag vet jag faktsikt inte vad jag ska göra, får väll se det är ju röd dag hatar busstiderna då och allt stänger så tidigt fast idag har jag ju endå hunnit åka till centrum med min syster och pappa för att köpa en ny plattång , eftersom min gick sönder .. jag fick verkligen panik de låter skit töntigt men jag är verkligen beroende av min plattång , och hoppas att den jag köpte är lika bra :)

Salt+linnea= .. ah ni som känner henne fattar ..



Noshin& Sergio haha asså han driver me håret , visst ser han ut som jesus .. ?



Jag lekte med små barnen innan jag gick ut :D gula hjärtat har jag ritat fint va :)



Min söta shide va så fin igår :D




haha senare på kvällen , väntar på tåget :)



Och min nya fina plattång <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0