hoppas jag hittar min dröm klänning idag

heeeeeeejsan , fredag haha idag är de som en vanlig helg typ .. aja jag vakna kl 10 idag ganska tidigit men jag hade en hemsk marddröm och och somnar aldrig om då.  Jag sitter vid datan och bara tar de lungt just nu , väntar på maten efter maten ska jag göra mig i ordning för att senare åka in till stan med mamma och mina systra o pappa vi ska kolla på en balklänning åt mej fast efter det så ska vi åka vidare till Södertälje för att hälsa på min faster inte nog med det vi ska sova där också ! .. men de är lungt , det brukar vara roligt där :)

och juste igår var jag i näsbypark , vi åkte hem till mina kusiner som bor där , som tur har jag många vänner där eftersom jag bodde där när jag liten .. aja då var alla ute så jag var ute med alla det  var ganska många faktiskt .. :)

Sen så på lörda smäller det men aja nu ska jag dra ut och äta :D ha det så bra ! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad ska du göra på lördag :)?

2009-05-22 @ 18:23:56
Postat av: Liza

Merna om du inte har hittat balklänning, kolla in den i min blogg :)

2009-05-22 @ 23:40:19
URL: http://aalexis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0