helgen

Fan vilken skön helg utan min syster och pappa , min bror har varit ute hela tiden så jag  har typ bara varit med mamma hemma. I fredags så var ja i skolan efter skolan gick jag ut med massa vänner typ senare blev de ju äckligt regn väder , men jag åkte hem med natta och hon sov hos mig , hahaha jag har verkligen haft kul med natta asså :)
Sen så i lördags var jag också bara ute med alla vi tog de bara lungt , när jag var på väg hem så ringde natta och undra om hon kunde sova här , så hon kom hit o sov igen :) .. helt sjukt asså när vi vakna så påstog hon att hon hade berättat ngt för mig men jag minns verkligen inte .. sånt där är verkligen läskigt :)

haha och egentilgen får ja inte skriva de här men imorse när vi åt frukos TABBADE  natta sig rejält hon spillde ett helt glas oboy på sina kläder o hela golvet HAHAHA hon hade på sig tröjan hon skulle åka hem med också hahahaah garvar fortfarande

Men aja imr så har jag tandläkar tid i St erkisplan , det här börjar verkligen bli tjatigt tandläkare varje dag typ ..
Så jag vet inte riktigt om jag orkar gå till skolan efter de asså de är typ värsta behndlingen dom ska göra .. och jag är verkligen rädd för tandläkare -.-





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0