Bästa vädret / 25/5

Välkomna alla söta läsare :), Underbart väder idag .. aa verkligen hoppas att de håller ett tag :)
just nu sitter jag faktiskt på min studsmatta och bloggar , tog ut datan hit och ligger och lyssnar på musik , en spec låt faktiskt som jag är galen i , ni vet jag har ju mina perioder då jag har en favorit låt och just nu är min Keri hilson - Knocked me down , FYFAN va bra den är ..

Annars har skoldagen vart helt okej , jag är sjukt trött just nu väntar på att maten ska bli klar och efter maten blir de duscha och sen är det bara att lägga sig ner och kolla på TV eller nörda framför datan..
Imorgon blir de skola och efter skolan vet jag faktiskt inte vad jag ska göra men jag vet iaf att det blir lockigt hår för mig imorgon.



jag sa ju att jag var trött




Farah haha :)



Shide snackar skit , som vanligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0