Bara en vanlig dag

Hejsan alla :)
Jag kom precis hem , väntar på att min kladdkaka som ja precis bakade klart ska bli färdig blev sjukt sugen på de så var bara tvungen att baka. Egentiligen ska jag inte sitta här och blogga har massor med läxor att göra som tex matte till imorgon har ju nationella .
Juste fan va pinsamt de ringde med dolt nummer o jag ba svara : JA HALLÅ MEN ÄR DE SOM RINGER  ,ja skrek typ de så var de min tandläkare de var sjukt pinsamt. haha men iaf idag var ja i skolan , missade första lektionen för att ja "försov" mig jag var sjukt trött. Sen har ja varit på 3 andra lektioner efter de orkade jag inte så ja åkte och träffa massa kompisar .

Imorgon börjar jag klockan 9, matte som första lektion , hoppas verkligen de går bra asså.
Sen efter det ska jag åka och möta några kompisar sen så vet jag faktiskt inte vad jag ska  göra , men nu måste jag dra innan ja bränner upp hela huset de skulle inte mamma gilla :)



hahaha så jävla fuuuuuul !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0