Balen

hejsan alla , de är lördag morgon och jag mår grymt bra..
igår spenderade jag min fredagskväll med tjejerna .. vi hade de bra .. :D
just nu ligger jag i sängen och kollar på balklänningar .. hittar inte mycket alls men jag tror inte jag ska ha nån överdriven länning och kort måste den vara tänker inte ta på mig nån lång :).
vi tjejer måste verkligen kriga :) Det är myckt som behöver fixas , klänning ,limousine, frisör och en massa :)




De här är en klänning fast i 2 färger vilken tycker ni är finast :)?


Idag jag ska faktiskt vara med tjejerna som vanligt vi ska hem till noshin och ha en bra kväll :),
ni får ha det så bra puss !

Kommentarer
Postat av: Anonym

var är klänningen ifrån?

2009-05-16 @ 11:23:01
Postat av: Varona

Den där klänningen ska en av mina vänner ha :)

2009-05-17 @ 01:54:21
URL: http://farbodi.blogg.se/
Postat av: Anonym

tur att vi inte går i samma skola haha :D <3

2009-05-17 @ 11:22:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0