5 dagars helg

hello there , kom precis hem .. har hunnit tjocka mig med pizza och en massa godis inte bra spec när jag har tandläkare imorgon :( . kom nyss ut ifrån duschen väntar på att hårat ska torka! idag var jag jätte duktig gick faktsikt till skolan utan smink och med lockigt hår :) haha jag har inte några läxor att göra och imorgon slutar jag 13.30 enligt mig iaf ;)
sen är de 5 dagars helg , gud va skönt .. hoppas att det blir kul dem dagarna .
Men efter skolan så gick jag och träffade alla , sen drog dom flästa men jag stannade kvar med linnea yassin och rasmus , jag och linnea var tvugna att ta ett rejält snack ! det är väldigt mycket DRAAAAMA runt oss nu haha :)

Sen så är det ju desperate housewives på tv om nån timma :) haha har tvingat ali i min klass att kolla på de , haha de är verkligen roligt när killar kollar på de , så imorgon kommer jag förhöra honom om vad som hände :)

jag måste verkligen få bort vanan att skriva HAHA i varje mening :S de är verkligen irriterande



Haha hittade den här bilden igår när jag kollade igenom mina bilder , alltså de här är när jag går i sjuan exakt 2 år sedan, jag tycker jag har förändrats som fan iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0