läs bara :)

hejsan alla<3. 
idag har skolan faktiskt varit roligt, de hände inte direkt nått spec men jag hade ändå kul som vanligt , ni fattar inte hur mycket jag skrattar varje dag borde typ ha 8 pack :O (magrutor) alltså.  Vi satt och snacka om att vi ville åka på kryssning med klassen och de ska vi försöka fixa :), även fast inte lärarna gillade iden så skiter vi totalt i det för dem ska ju endå ite med:) så vi "bestämmde typ att vi skulle åka runt 16 april något sånt , jag hoppas faktiskt att det blir av för att de skulle bli grymt.

Det är verkligen sjukt mycket saker jag måste tänka på just nu allt är inte direkt som man önskar att de skulle vara tyvärr kan jag inte skriva om de är här.. men men .. man får hoppas att de löser dig
men det är också väldigt mycket tjfat om plugg jag orkar verkligen inte :/ lärarna bara fortsätter med sitt tjat om nationella proven , och jag är sjukt rädd inför matte proven , :(

Och juste snart närmar de sig till mitt dansintagningsprov :O, är så jävla nervös .. fast jag vet inte riktigt om ja vill gå på de eftersom att det är en balett uppvisning som jag måste utföra.

annars får de bli soul de är ju att sjunga som jag älskar :) (tusen gånger mer än dansa)

nej nu är de dags för glass med jordgubbar jag hör hur frysen ropar på mig :D hejdå puss







Kommentarer
Postat av: svenskan

vänta vänta!!! skrev du utföra,du vet inte ens vad de betyder//

2009-03-10 @ 18:49:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0