IM BAAAAAACK

NEMEN HEEEEJ :D
IM BAAAACK :)
roligt vaa ? i know men ja kunde inte blogga förut hade inte tid för de ibland går vissa saker före helt enkelt ..haft lite problem som jag var tvungen att fixa me nu är det ialafall bättre ?
det har hänt ganska mycket på sistonde , kan börja med att säga att jag fick G på nationella proven i Engelska som tur.
och på torsdag är det matte :(
på tal om skolan så ska jag åka på kryssning med min underbara klass , de blir typ den 17 april .. 
och vädret börjar ju bli bättre hoppas att de håller nu och inte sönar igen  :(

idag har jag varit i skolan och det gick fortf , orkade inte gå på första lektionen så de fick bli en latte med jessica och nathalie efter det så drog vi till skolan och efter skolan var jag me massa kompisar , nu sitter jag hemma och är förkyld, inte nice .

Sen så i helgen så har jag nog inte planerat så mycket men jag tror nog att jag ska hem till en kompis alla ska typ dra dit
eller så får jag hitta på något annat , men jag hoppas de blir bra väder så man kan ha klackskor under helgen :)

ja de var nog allt jag hade att säga för idag skriver väll imr , snart börjar de massa kul på tv :D




denna bild tog jag idag , inte speciellt fin men aja .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0