Min Irak resa :)

Vet inte vart jag ska börja :O?
kan säga att ja aldrig mer tänker åka flygplan , aldrig vart så rädd för de men den här gången va de verkligen äckligt.
Men Iaf , först när vi kom fram i irak så var klockan 03.00 typ och då var de 30 grader ute höll på och dö för så varmt de var , och resten av dagarna så var de 40-50 grader , kunde inte sola de var alldelles för varmt .. och man gick inte heller ut på dagen på grund av värmen ,
Det var skit kul att träffa mina kusiner och släktingar hade inte träffat dem på 12 år ,
Vi åke på en liten resa också de va som att åka från stockholm till göteborg ,
såg världens finaste berg och vattenfall
,
på väg hem från resan :)

jag har så mycket att skriva om men tror inte ni kommer orka läsa .. fråga om ni vill :)




Kyrkan mina föreldrar gifte sig i :)




Min utsikt i 5 timmar




nått ställe som grönalund :)




haha världens bästa ... åt upp allt



Myggbett eler vad ? (min lillasyster)



Kebab varje dag :)





haha min kusin blev galen , (dem kör verkligen bil som GALNINGAR)




en ute kväll / min syster , :)



släkting haha :) helt sjukt




kusin och hans kompis , (mina livvakter)




Min lilla kusin , sötnos saknar henne redan :)



haha den här dagen glömmer ingen ;)





vette fan va de där e för djur med de va fullt med sånna




Flygplatsen i irak :)



Sjukt fint ställe vi åkte till , :)



som en bergochdal bana som man styr själv , och den är ute i bergen , grymt kul



vatten från vattenfall , och den där lilla bussen hyrde vi för att åka dit ,



jag :)



en mindre fin bild , men skulle på bröllop



en fontän som hade trampbåtar :)




kusins kompisar , roliga var dom :)



Kommentarer
Postat av: Anna

de skulle va roligt me flera bilder.. berätta lite mer om du vill eller orkar (:

2009-07-13 @ 16:10:52
Postat av: Sara

visst du va i family fun, och begkhal o gali, haha montasa asså ja va också där, bästt

2009-08-01 @ 01:21:51
URL: http://katteernas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0