HADIL 18 ÅR , middag

Igår kväll så var jag ute med några av tjejerna och firade min kompis hadils födelsedag , hon fyllde 18 år .. hejlt sjukt vad tiden har gått snabbt, helt plötslgt är hon 18 någontng som hon längtat efter sjukt länge haha :D. Vi åkte ialafall till Kista centrum och åt middag där , nätan alla tog grekisk mat , det var galet gott.  Sen efter maten gå gick vi runt och tog lite kort här och där haha det var skit kul igår, efter de åkte vill till T Centralen och var där en liten stung och köpte godis.
Här kommer lite bilder frn igår .. PUSS

födelsedagbarnet i mitten :D <3


jag med klyftpotatis i munnen ! haha

Kommentarer
Postat av: Sekii

uppdatera

2009-01-28 @ 11:02:30
Postat av: baba

var e jag?

2009-02-02 @ 17:34:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0