har ingen rubrik :D

hejsan alla .
sitter här vid dataor och lyssnar på musik , min drog :) tänk er själva en värld utan musik usch nej. men aja idag har jag vart i skolan en stung och vi gjorde de där sim testet..när jag hoppade i vattnet så bad jag en bön innan, de gick inte så bra fick panik när jag skulle ta upp dockan ( som man ska rädda) Efter de så gick jag och teresa hem till mig för att äta och fixa oss och sen gick vi ut och träffade några kompisar ovch chillade. och nu är jag hemma så det har varit en bra dag faktiskt , bra de att jag är lite små sjuk. konstig känsla jag har ja vill typ va i skolan hela tiden.. det är verkligen sjukt kul typ bara jag som tycker så :) aja ska kolla på "two and a half men" nu ,love it.. / M -  PUSS

Dagens

Väduren 21/3-20/4

Måndagen blir en dag av infall och spontana förslag. Mest positivt påverkas förmodligen ditt kärleksliv.

 

Oxen 21/4-21/5

Du är trött och på dåligt humör, något som förvärras om du dessutom har mycket att göra. Trist dag.

 

Tvillingarna 22/5-21/6

En utmärkt dag för sport och för utmaningar av olika slag. Du vill bli sedd, bekräftelse är viktigt.

 

Kräftan 22/6-22/7

Om inte andras idéer stör dig så är detta en perfekt dag för att röja undan diverse småsaker och pyssel.

 

Lejonet 23/7-23/8

Fullmånen ger dig en exotisk och spännande måndag. Rätt mycket cirklar kring ditt kärleksliv nu.

 

Jungfrun 24/8-23/9

Bra dag för nöjen men själv är du lika nöjd om inget alls händer. Du har mycket du vill tänka igenom.

 

Vågen 24/9-23/10

Måndagen blir romantisk och rätt spännande. Du får höra något som du inte alls hade väntat dig.

 

Skorpionen 24/10-22/11

Du är lite för trött för att njuta av måndagens finare sidor. Du blir irriterad när nya saker dyker upp.

 

Skytten 23/11-21/12

Kreativitet och nya friska tag leder åt helt rätt håll både på jobbet och hemma. En måndag att njuta av.

 

Stenbocken 22/12-20/1

En vardaglig måndag som mest handlar om småsaker och rutinuppgifter. Inget spännande händer just nu.

 

Vattumannen 21/1-18/2

En spontan, spännande måndag. Du överraskar och det är du inte ensam om. Många oväntade turer.

 

Fiskarna 19/2-20/3

Det mest intressanta händer andra och inte dig, just under måndagen är du på åskådarplats mesta tiden.

 

Gissa vad jag har för stjärntecken ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0