tråkigaste fredagen

hejsaan alla :D
vaknade runt halv 9 vet inte varför men jag la mig ganska tidigt igår , var hemma hela fredagkvällen, skulle inte det men de blev ändrade planer. Men de var ändå bra för jag är fortfarande sjuk vart de i 1 vecka nu måste vila ut inför lovet :D.
men igår så var jag bara i skolan och de gick ganska fort.. Efter skolan så gick jag till centrum med jessica och amanda vi behövde lite nytt smink, men de blev inget smink de blev strumpbyxor haha. Jaja efter det åkte jag hem och storstädade mitt rum, men nu sitter jag här och vet inte vad jag ska göra de är verkligen skit tråkigt får väll gå ut ikväll eller något. aja ska dra nu puss ! :D



man måste inte vara fin på alla bilder :)

Kommentarer
Postat av: The G

Turrenation

2009-02-21 @ 13:46:02
Postat av: Anonym

käften adde

2009-02-21 @ 17:29:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0