Tråkig dag

hejsan alla,
Idag har jag börjat dagen med skolan vi hade ett till nationelt prov i svenska fast uppsats den här gången, det gick bra fast lite svårt för att man fick inte skriva hur som helst. Men hopas de är godkänt.  Efter skolan så gick jag och en kompis (jessica) till busstationen för att åka hem. Och som vanligt ska bussen alltid vara full vid 15:08 bussen inte nog med de vi fick inte gå på heller , fick vänta 30 min men vi gick till centrum skit förbannade. haha Sen när ja kom hem så åt jag  mat och duschade,  när jag var klar med de städade jag mitt rum och nu ska ja kolla på en film , men ja skriver imr puss :D

Min lilla syster , :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0