Pinsamt ?

hejsan alla , dagen har faktiskt varit mycket bättre än igår .. fast kunde typ inte ens vakna körde klassikern "5 minuter till" haha. men efter de så rusa jag iväg till skolan och som vanligt är bussen alltid full med folk och exakt alla ska kolla, som tur kom jessica på bussen. jaja men idag i skolan så hade vi en talang jakt de var några bra och sen skulle jag upp på scen för att presentera och vara dommare för en lärare och en kille i min klass dom skulle blåsa ut ljus , ( läraren fick bara göra det med näsan) men killen i min klass fick blåsa hur som helst. och det var grymt kul för när jag skulle presentera William i min klass så sa jag " och sen har vi william som går i 9A som är den bästa klassen.. och då hör man hur alla ba buar åt de jag sa haha de var inte kul. vi slutade dagen runt 2 var med några kompisar i centrum ett tag sen så drog jag hem. Ska dra ner och kolla på Tv nu puss :D <3

Bilden har inte något med texten att göra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0