natta fyller år <3

Hejsan alla :D
idag har jag vart i skolan vi började med en sjukt lång engelska lektion , men jag fick gå och söka gymnasium istället, det var skit svårt efter som jag inte ens tänkt på något speciellt så tog jag bara något men , det fick bli sam sam som första val och Sam- Ekonomi som andra val, längre än så har  jag faktiskt inte kommit, får fortsätta hemma :). Men sen körde ja mycket pingis idag haha , vilken tönt ja är . men i övrigt så fyller faktiskt min bästa kompis Nathalie 16 år idag .. och vi sjöng för henne i matsalen fan va sur hon blev, som tur var det inte fullt där. Efter skolan var jag med teresa och hennes kille alex och vi gick till en fritidsgård och chillade en stung där , mötte alex på biljard vi spelade om vem som skulle bjuda på mat, självklart vann jag men fick ingen mat haha :).



Födelsedags barnet till vänster och teresa till höger :) , BIG LOVE <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0