Härlig dag

haha fyfan va bra dag haft idag helt sjukt .. som vanligt kul i skolan vi hade riktiga chill lektioner typ hela dagen först idrott , vi tränade vollyboll inför en tunering som alla tjejer i 9an ska spela i typ april eller ngt , omg på tal om april så ska jag åka ända ner til IRAK.. har fan inte vart där på 10 år nu måste träffa mina släktingar , först tänkte vi åka under juni men sen kom mamma på att de brukar vara upp till 50 grader varmt då och ingen kommer ha ork att stå ute i solen då så april får duga det är typ 30 g då :) så färg på kroppen kommer jag få hoppas jag. Men iaf skolan juste .. aa sen hade vi en vikarie i no, lektionen skulle vara 2 tim men lurade sönder stackars kvinna hon var helt borta , vi sa att vi skulle på möteså vi fick sluta 1 timme senare. Men innan de så gick jag jessica amanda, markus och linus till Tby C för att köpa latte och på väg så gick vi ner för en backe och det var bara is man halkade varje steg , efter ett litet tag märkte jag hur markus o linus planerade att göra något så dom kolla på mig och asgarva sen löpte dom fram och TACKLA ner mig fyfan va ont de gjorde, Men efter de där så var de klass råd och vi tog upp att vi ville åka på kryssning och så ba börja lärana snacka om att man kan ramla ombord och massa skit :S ? men aja efter de gick jag till Centrum och hjälpte typ jessica med att öpa mössa och sen träffade jag andra kompisar :) det var min dag, (skriver slarvigt som fan ) :D <3 puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0